Superlot Grote Clubactie!

Al onze leden zijn fanatiek bezig met het verkopen van loten voor de Grote Clubactie!

Lene, Nori, Fina en Juno (turnsters selectie en jong talent) hebben zelfs het eerste Superlot verkocht aan Auto Schmitz b.v. in Beegden!

Auto Schmitz is al jaren het vertrouwde adres voor service, onderhoud, (schade)reparatie, onderdelen, accessoires en de verkoop van auto's.

Auto Schmitz: bedankt voor jullie steun!

www.autoschmitz.nl

Superlot Auto Schmitz

Superloten

Een superlot staat voor 50 reguliere loten en heeft dus een waarde van € 150,00 euro waarvan € 120,00 euro direct naar RKSV Linne gaat. Ook voor u als koper is een superlot erg interessant. U ontvangt namelijk 50 loten waardoor uw winkans aanzienlijk toeneemt! Ook kunt u deze loten verdelen onder bijvoorbeeld personeelsleden of relaties.

Ook interesse in het kopen van een superlot om RKSV Linne (eenmalig) te sponsoren? Neem contact op met info@rksvlinne.nl en steun onze vereniging!